tiistaina, tammikuuta 3

Hei sinä!

Hei sinä siellä! Sinä Mussa Ei Ole Mitään Vikaa Koskaan. News flash: On! Jopa vielä aika usein.

Jäkäjäkä, jaadajaada. Nämä hommat pitää hoitaa näin ja näin. Sun olis se kuulunut tehdä. Tällä tavalla nää hommat täytyy tehdä moneen kertaan. Että oletko tarkistanut, ja nyt mä joudun tarkistamaan uudelleen. Ja HUOOOOOOH, kun on kiire ja muitakin hommia.

News flash2: Se on sun hommas, yllättäen taas vaan lipsunut mulle. Ja olen tarkistanut. Ja hoidan aika monet hommat kahteen kertaan sun takia. Ja kaupan päälle vielä kolmas uutinen: mulla on kiireempi, mä otan kampaajanikin työajan ulkopuolelle, koska työaikana on oikeesti hommia, jotka pitää hoitaa.

Voitko opetella hoitamaan omat sotkusi, voitko joskus muistaa, mitä on puhuttu ja sovittu, voitko joskus luottaa, että hoidan omat hommani.

Ja toimin sun henkilökohtaisena assistenttina ja paskasankona siinä sivussa.

Comments:
Otakeksi!
 
Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?