tiistaina, tammikuuta 17

Postia on ilo saada

Teille on annettu päätös 8.3.2004 päätös opintotuen (1.10. 2002 - 31.12.2002) takaisinperinnästä.

Juu niin on, soittelin silloin ja sovittiin maksusuunnitelma, muistattekos?

Emme ole vieläkään saaneet suoritustanne, vaikka olemme jo aikaisemmin kehottaneet Teitä maksamaan saatavanne.

Juu, niin olette kehottaneet. Soittelin silloin taas ja taas sovittiin maksusuunnitelma, muistattekos?

Kehotamme Teitä nyt välittömästi maksamaan summan Kelan tilille tai ottamaan yhteyttä toimistoomme, jotta voimme sopia maksujärjestelyistä. Muussa tapauksessa perimme saatavamme ulosottoteitse.

Juu, minäpä otan. Ja kysäisen samalla, että mitähän helvettiä mä sitten olen jo pari kertaa sopinut? Deittejä käsittelijän kanssa?

Tekis mieli antaa Teidän periä saatananne ulosottoteitse.

Comments:
Kokeilepas deittien ehdottamista? Joskohan muistutukset loppuisivat... :D
 
Hmm.. ehkä se vaan haluaa kuulla mun ihanan äänen aina kerran vuodessa.
 
Mulla on sama homma autovakuutuksen kanssa. Joka neljäs kk mulle tulee maksumuistutus + 5€. Eikä koskaan se alkup.lasku ole tullut mulle. Ja joka kerta mä soitan ja kysyn ja selvitän ja poistatan sen 5€... Ja onpastämänytkummaa ja ihankovarmastionosoitetiedotoikein? No jos se freakin' kotivakuutuslasku samasta firmasta löytää mulle niin miten autovakuutus ei??!!
 
Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?