perjantaina, helmikuuta 3

fax

Måste man ringa miljoner gånger för att fråga om faxen kommit fram? Och om man måste är man då tvungen att med konstlad röst säga "Jag tänkte bara se ifall du fått min fax" när man egentligen menar "jag har satans bråttom, vill ha papprena snart tillbaka". Och om det är nödvändigt att ringa så kan man väl JÄVLAR ANAMMA NÖJA SIG MED ATT RINGA EN GÅNG, och sen inte ringa fler gånger och heller inte be att NÅGON ANNAN ringer åt mig för att fråga om jag fått faxen. Och kan man möjligen fundera på att det kanske tar längre för mig att göra mina arbetsuppgifter om telefonen ringer tretton gånger för att folk vill fråga om jag fått faxen.

Dessutom: Om man har så pass bråttom att man ringer 3 gånger från samma företag för att fråga om faxen kommit fram, så kunde man kanske fan anamma se till att papprena är i ordning när jag får dem.

Comments: Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?