tiistaina, helmikuuta 7

Rakt

Om kollegan har någonting att säga åt mig, kan hon ju säga det åt mig då. Och om kollegan tycker att hon vill omfördela vårt arbete sinsemellan kan hon och jag ju då diskutera saken och komma överens. Kollegan behöver fan anamma inte först informera chefen om saken, för att chefen sedan skall säga åt mig att jag måste diskutera saken med kollegan. Det är jävla svårt att vara samarbetsvillig om ingen vill samarbeta, och det är ännu svårare att reda ut problem om man inte vet om att det finns några.

Comments:
ette te kovin vihaisia ole, jos edellisestä kiukusta on kohta kuukausi aikaa...
 
:) Hyvä pointti! Tai sitten ollaan niin kiukkusia ettei pysty kirjoittaan...
 
Hyvä anonyymi, pyydämme anteeksi!! Onneksi riensin paikalle muutaman päivän myöhemmin ja pelastin tilanteen.

Muutenhan joku voisi luulla, että meitä ei syö kenenkään tavat.
 
Lähetä kommentti



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?